Co zrobić jeśli towar nie spełnia oczekiwań
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na sklepie internetowym, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: arrasplus@interia.pl.
1. Towar można zwrócić w wybrany sposób:
a) dostarczając go osobiście lub przesyłką na adres: Arras Plus sc, 37-204 Tryńcza 375B tel. 793 711 548
b) skorzystać z kuriera zamówionego przez naszą firmę, w tym przypadku przy zwrocie należności odliczymy koszty przesyłki według stawek:
paczki do 200cm -20zł
od 201-250cm -35zł
od 251-300cm -65zł
2. Zwrot za zwrócony towar następuje niezwłocznie od otrzymania towaru i wypełnionego formularza zwrotu dostępnego poniżej, zwrot nastąpi na rachunek wskazany w formularzu.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
3. Zwrócony towar nie może być uszkodzony, poplamiony, nie może nosić śladów użytkowania
4. Zwrotowi podlegają wszystkie towary sprzedawane na sklepie za wyłączeniem: chodników, nakładek robionych na inny wymiar niż ten standardowy.
5. Formularz odstąpienia od zakupu
DANE SPRZEDAJĄCEGO
Arras Plus sc
Rynek 32
37-300 Leżajsk
Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od
umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy
, numer zamówienia
Data zawarcia umowy to
Data otrzymania towaru
Imię i nazwisko
Adres
Podpis tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej
1. Zwrotu płatności proszę dokonać na mój rachunek bankowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania
Towaru
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Sklepu nie przysługuje
Kupującemu przy zakupie chodników docinanych na żądaną długość.
3. Firma Arras Plus zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z
wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego
sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym
Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji
Handlowej w Rzeszowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i
procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:
www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.